Krohne & Storm

// ADRESSE

Borgergade 6, 6., 1300 København K

Services

SEO

I SEO er der tre grundlæggende elementer, der er nøglen til gode placeringer på Google; teknik, indhold og autoritet. Teknikken og performance på et website skal sidde lige i skabet, indholdet skal matche det ens potentielle besøgende leder efter og for at komme helt til tops på Google er et website nødt til at have autoritet i form af indgående links.

Vores tilgang til SEO er ambitiøs, realistisk og kreativ. Vi arbejder ikke med pakkeløsninger, men tager i stedet udgangspunkt i vores kunders forretning, så vi kan skabe resultater, der kan mærkes på bundlinjen.

SEM

Google Ads er ikke kun tekstannoncer, men også bannerannoncering, shopping og verdens anden største søgemaskine, YouTube. Det giver mulighed for, at drive opmærksomhedsskabende trafik til hardcore salg og konverteringer.

Al indkøb foregår i auktioner, der eksekveres i løbet af nanosekunder. Forskellige parametre har indflydelse på, om den enkelte bruger er interessant for din virksomhed eller ej. Det er indstilling og håndteringen af disse parametre, der er afgørende for, om din annoncering er en succes eller fiasko. Upåagtet om der er tale om en manuel eller fuldautomatiseret setup er det essentielt, at vide hvilke knapper man skal dreje på hvornår.
Vores mangeårige erfaring sikrer at det er den rigtige strategi, der bliver implementeret og samtidig spiller sammen med de andre kanaler.

Paid Social

Vi er specialiserede i effektiv målretning af annoncering til nye og eksisterende målgrupper. Med vores mangeårige erfaring og den tætte relation med kunderne, sikrer vi, at de rigtige indkøbsmuligheder, hele tiden er tilpasset kundens vækstmål og digitale strategi. En strategi som kræver løbende tilpasning i et marked under konstant udvikling.

Vores viden om algoritmerne og deres funktionalitet kombinderet med anvendelse af API-integrationer samt anlyseværktøjer, gør det muligt for os at nå ud til de målgrupper med den højeste affinitet på tværs af relevante platforme.

Email Marketing

Hvordan er email marketing og automatiseringer forankret i den digitale strategi? Ved at udnytte at dataopsamling mellem udvalgte touchpoints, sikrer vi en øget viden om brugernes adfærd, og giver muligheden for, at segmentere, målrette og tilpasse budksaberne til den individuelle bruger. Det giver desuden også muligheden for, at drive synergier mellem de relevante platforme, og således, kan kommunikationen i højere grad personaliseres og målrettes til ønskede handlinger i brugerrejsen.